7 december 2007

Decemberpakjes / Seasonpackage

Ik ben dol op cadeautjes maken en verzamelen voor anderen en op pakketjes samenstellen.
In deze feestmaand mochten we van Lizet en Dorrit een fantastisch feestpakket ontvangen.
I love to make presents and send out pkg. From Lizet and Dorrit we've received a great package.

Een prachtige (kerst)kaart van Teigertje
A beautiful card of Tigger

Drie tassen vol met cadeautjes, ingepakt in Poeh-papier.
Grote-kleuter wilde het eigenlijk niet openmaken, zonde van het papier :o).
We found 3 bags full of goodies, all wrapped in Pooh-paper.
'Grote-kleuter' didn't want to rip the paper :o).


Voor mij een kleine projecten tas met heerlijke sokkenwol en een lange rondbreinaald.
Daarbij zat ook nog een patroon voor sokken.
For me the presents were wrapped in a small-project bag. A lovely ball of sockyarn and a long circular needle. With it a sockpattern.


Detail van de kleuren van 'Mystery Night'
Detail of the colours of the sockyarn.



Mini-peuter vond een mooie bad-boot, een lieve schildpadknuffel, een (was)doekje van Knorretje en lekkere chocolade-lollies in haar tas.
The youngest found a bath-boat, a little turtel, a facecloth of Pigglet and jummy chocolat in her bag.




Grote-kleuter keek haar ogen uit:

  • knutselpapier
  • briefpapier met stickers
  • pen
  • kleurkrijt
  • barbie
  • een lief schaapje
  • een (was)doekje van Winnie de Poeh.

The oldest was flabbergasted:

  • paper craft pack
  • writing paper set
  • pen
  • color oil pastel
  • barbie
  • a little sheep
  • a facecloth of Winny the Pooh.


Ik vroeg haar om haar favoriet uit te zoeken. Dat was wel erg moeilijk, uiteindelijk is het toch het knutselpapier geworden dat gewonnen heeft.
Lieve Lizet, dank jullie wel voor al het moois. We zijn weer heel erg verwend door jullie !!
I asked her what her favorit was. That was a difficult question, but the paper craft pack won.
Dear Lizet, thank you very much for all the pretty and lovely goodies we received. We were truly spoiled by you !!

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie verrassing! Kan me voorstellen dat de kindjes er heel blij mee waren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel graag gedaan! Wat goed zeg, dat je nog de gelegenhed kreeg om foto's te maken, hier werd alles onder mijn handen vandaan getrokken :-). Alle zelfmaak dingetjes zijn vereeuwigd (vond ik het allerbelangrijkst, haha!). Vandaag even paniek tijdens het winkelen toen de Kitty weg bleek te zijn. Gelukkig hebben we die weer terug gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig pakket, pure verwennerij!
    lekker van genieten!
    groetjes christien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een heerlijk verwenpakket voor jullie. Interne swap gehad met Lizet? Leuk leuk.

    Ik zag van de week ook zulke leuke sokzakjes langskomen, zelfde idee als die van Lizet. Staan hoog op mijn wil-ik-maken-lijstje, maar dat lijstje heb ik ook al ingepakt. Hahaha, ooooooh, wat vind ik het toch vreselijk, verhuizen. Zal blij zijn als we de in- en uitpakstress achter de rug hebben, bleeeeeeeeh, ik vind er niets aan nu.

    Doeg,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen